תחום עריכת הדין נחשב לאחד התחומים התחרותיים ביותר במדינת ישראל ולפי הסטטיסטיקה ניתן לראות שעל כל 125 תושבים במדינה יש עורך דין אחד. השוק התחרותי דורש ממכם, עורכי הדין שרוצים להתפרסם ולהפוך למותג גדול להשתמש בדרכים יצירתיות, חכמות ויעילות לעומת שאר המתחרים.
אחת הפעולות המרכזיות שיכולות לבדל אתכם משאר עורכי הדין הוא מיתוג ייחודי ואטרקטיבי שיסייע לכם להציג את עצמכם כמומחים בתחומכם ולהשרות ביטחון ואמון רב בקרב קהל הלקוחות שלכם. במאמר זה תקבלו את כל המידע הנחוץ לגבי מיתוג מקצועי לעורכי דין.
מה כולל מיתוג לעורכי דין?
מיתוג לעורכי דין כולל עיצוב אלמנטים גרפיים בהתאמה אישית עבור העסק שלכם שיוכלו לבדל אתכם בשוק העמוס והתחרותי של עורכי הדין בישראל. בעזרת מיתוג איכותי תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם ולבסס את המותג שלכם כמותג חזק. במידה והעסק שלכם יהיה בעל חזות מלוטשת ומקצועית, תוכלו להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם באופן קל ויעיל יותר לעומת עורכי דין ללא מיתוג או מיתוג בסיסי.
לרוב חבילת מיתוג לעורכי דין כוללת לוגו ייחודי, כרטיס ביקור, חתימת מייל, נייר מכתבים, עיצוב מעטפות ואתר אינטרנט. על ידי האלמנטים האלו תוכלו להרשים את הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם ולספק להם את המידע הדרוש כדי שיוכלו ליצור אתכם קשר בקלות.
מה כולל תהליך המיתוג לעורכי דין?
כדי שנוכל למתג משרד עורכי דין / עורך דין בצורה נכונה ואפקטיבית עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות:
- מיהו קהל היעד שלכם? מהם המאפיינים של קהל היעד?
- מה החזון והמסרים שאתם רוצים להעביר הלאה?
- כיצד אתם שונים משאר המתחרים שלכם?
- כיצד המתחרים שלכם מיתגו את עצמם?
- מה היעדים שלכם לטווח הקצר ולטווח הארוך?
לאחר שענינו על השאלות האלו נוכל להתחיל במלאכת העיצוב. הלוגו משמש כבסיס של כל האלמנטים השונים בעיצוב ולכן נתחיל איתו, ברגע שנהיה שתהיו מרוצים מהלוגו הסופי נוכל לעבור לשאר האלמנטים העיצוביים.
יצירת שפה גרפית
תהליך יצירת השפה הגרפית במיתוג לעורכי דין, הוא התהליך שבו מגדירים ומעצבים את זהות המותג של המשרד שלכם באופן אחיד כדי שתוכלו לשדר לקהל הלקוחות שלכם תחושה של מקצועיות וייחודיות על פני שאר המתחרים. שימוש בשפה גרפית אחידה בכל הפלטפורמות שבהן תבחרו לפרסם ייצור רושם אמין וחזק של המותג שלכם ויסייע לכם להיטמע בראשם של הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות הקיימים שלכם. במהלך תהליך המיתוג אנו ניצור לעסק שלכם שפה גרפית אחידה, איכותית ומרשימה.
מותר ואסור במיתוג לעורכי דין
עיצוב לוגו עבור עורך דין צריך לעמוד במספר דרישות שנכתבו על ידי לשכת עורכי הדין, להלן מספר סעיפים שמסבירים מה מותר ומה אסור בעיצוב לוגו לעורך דין:
מותר:
- שם המשרד או שם עורך הדין
- פונט מקצועי ומובן
- צבעים אלגנטיים
- לוגו מינימליסטי
- אותיות ראשיות
אסור:
- מצבים לא מכובדים – למשל אדם עם אזיקים
- צבעים צעקניים כמו ורוד או כתום
- לוגו המכיל כמות רבה של אלמנטים
- פונט מופשט מדי
כדי לעקוף את המגבלות הללו כיום רוב הלוגואים המעוצבים עבור עורכי דין מכילים את השם המלא שלהם או את האות הראשונה של השם שלהם ושם משפחתם. יש לציין שלמרות המגבלות הללו, ישנם מגוון רחב של סגנונות וצבעים שניתן לבחור ביניהם ומספר האפשרויות הוא רחב מאוד.
כמה עולה מיתוג לעורכי דין?
מחיר של מיתוג לעורכי דין משתנה בהתאם למספר האלמנטים העיצוביים שתרצו לעצב עבור העסק שלכם. לרוב ישנן חבילות מיתוג שונות וכל אחת מהן כוללת מספר אלמנטים המגיעים ביחד, כך שתוכלו לבחור את החבילה המתאימה לכם ביותר. מחיר משוער למיתוג לעורכי דין יכול לנוע בין 3,000-30,000 ש״ח ומעלה.
מיתוג לעורכי דין עם "עיצוב לוגו"
נעים להכיר, אנחנו חברת עיצוב לוגו ובמהלך השנים יצא לנו למתג מעל 1,000 עורכי דין ונשמח לסייע גם לכם בתהליך המיתוג של העסק שלכם. תהליך המיתוג שלנו כולל שיחת איפיון, הבנת הצרכים ויצירת אלמנטים גרפיים המעבירים את המסר שלכם בצורה מדוייקת ואפקטיבית. מיתוג גרפי שמעוצב באופן איכותי יסייע לכם להפוך למותג מוכר ומוצלח בתעשיית עריכת הדין.
סיכום
מיתוג גרפי מקצועי הוא אחד התהליכים החשובים ביותר לעורכי דין ויש לו השפעה ישירה על הצלחת העסק. מיתוג גרפי חשוב לכל סוגי העסקים אך בעיקר לעורכי דין בעקבות התחרות הרבה שיש בשוק ותחושת האמון שתצטרכו להעניק ללקוח.