איך עושים הדברה כשיש בעלי חיים ותינוקות בבית?

תוכן עניינים


הדברה בבית היא עניין חשוב, כזה שיאפשר לכם למנוע הגעת מזיקים. לצערנו המזיקים יכולים להופיע ללא התראה מוקדמת, כך שיהיה עליכם לעשות בחירות חפוזות. אם אתם מתגוררים לבד בבית, לא תהיה בעיה לעשות הדברה מקצועית בעזרת מדביר. יכול להיות שתוכלו להזמין אותו אליכם לבית בזמן שאינכם נמצאים בו בלאו הכי. אך מה קורה כאשר בבית יש בעלי חיים ותינוקות? המציאות הופכת להיות מורכבת בהרבה. הסיבה לכך היא שהתינוקות וגם בעלי החיים נוגעים ברצפה באופן קבוע, מציאות שעלולה לסכן אותם. הכנו לכם כמה דברים שחובה להכיר לפני שתבצעו הדברה במקרה הזה.

 

המצב לא מסוכן כמו שנדמה לכם

 

בואו נשים את הדברים על השולחן עוד לפני שתזמינו את המדביר אליכם לבית. הדברה של פשפשים או כל מזיק אחר לא מסוכנת כמו שאתם מדמיינים אותה. בעבר הדברות היו נעשות עם חומרי הדברה מסוכנים, כאלה שהיו מסכנים את כולם. היה צריך לנקוט משנה זהירות בכל פעם שהיו צורך להדביר את הבית מפני מזיק מסוים. כיום מרבית המדבירים עושים שימוש בחומרי הדברה ירוקים שלא אמורים להוות מטרד. מה שאומר שהחומרים שאיתם מדבירים את הבית לא יהיו בגדר חומרים מסכני חיים עבור תינוקות או בעלי חיים. עם זאת עדיין ישנה חשיבות להיות זהירים כדי לא לקחת סיכונים בהקשר הזה.

 

מעדכנים את המדביר טרם ההדברה

 

עוד לפני שהמדביר מבצע את ההדברה יהיה עליכם לעדכן אותו שיש תינוקות ובעלי חיים בבית. יכול להיות שאופן הפעולה שלו יהיה שונה בהשוואה למצב שבו הם לא היו בבית. מעבר לכך תוכלו לקבל ממנו עדכונים חשובים אחרי שהוא מסיים לבצע את ההדברה עצמה. העדכון הקטן הזה יכול לעשות את כל ההבדל גם מבחינתכם וגם מבחינתו של המדביר. הרי מדבירים מנוסים יודעים מה נדרש מהם לעשות כאשר יש תינוקות או בעלי חיים בבית. תהיו בטוחים שזוהי לא הפעם הראשונה שבה הוא מדביר בית במצב הזה. כך שעל סמך הניסיון שלו תוכלו לשמוע מה כדאי לכם לעשות מיד עם סיום ההדברה עצמה.

 

תיקחו כמה שעות לבילוי משותף

 

חומרי ההדברה לרוב עוזבים את הבית כמה שעות לאחר ההדברה עצמה. לכן אנו מציעים לכם לקחת זמן לבילוי משותף אחרי שהמדביר מסיים את העבודה שלו. השאירו את הבית מאוורר כדי שחומרי ההדברה יצאו החוצה ללא עיכובים מיותרים. בו בזמן תוכלו לעשות יחד עם התינוקות ובעלי החיים משהו משותף. את התינוקות תוכלו לקחת יחד אתכם, את בעלי החיים תוכלו להשאיר במקום אחר. הכי חשוב שהם לא יחזרו לבית בשעות הראשונות שלאחר ההדברה עצמה. כדי לנקוט משנה זהירות ישנה אופציה לשטוף את הרצפה של הבית לפני שהם יחזרו. כך תוכלו להיות בטוחים כי עשיתם מה שאפשר כדי למנוע מצב לא נעים לאחר ההדברה.  

מזון לכלב
איך לבחור אוכל לכלבים מומלץ

קבלת פני בן לוויה כלבים לביתך מביאה שמחה ואחריות. חלק מכריע מהאחריות הזו הוא בחירת המזון הנכון לכלבים. במדריך מקיף זה, אנו בוחנים את המורכבויות של בחירת תזונה אופטימלית ומבטלים מיסטיות של המותג הנודע 'רויאל קנין'. עם התמקדות במומחיות וטיפול אמיתי, בואו נבטיח שהחבר הפרוותי שלכם יקבל את הטוב ביותר.

היתרונות של תספורת לכלבים

  אם אתם בדרך אל מספרת כלבים ואתם בטוחים שהתספורת שאתם עושים לכלב שלכם היא רק בשביל שהוא יראה יותר טוב, אז בואו להכיר עוד