איפה הכי משתלם לעשות ביטוח לנהג חדש?

תוכן עניינים

עברתם טסט ורכשתם את הרכב הראשון שלכם? השלב הבא יהיה שלב שבו אתם עושים ביטוח רכב שמטרתו לשמור עליכם. הבעיה העיקרית היא שביטוח רכב לנהג חדש עלו להיות יקר בהשוואה לביטוחי רכב אחרים. מכאן עולה השאלה, איפה הכי משתלם לעשות ביטוח לנהג חדש? נהגים שמוציאים רישיון זה עתה רוצים לדעת היכן הם אמורים לסגור את ביטוח הרכב הבא שלהם. הכנו לכם את כל המידע החשוב שיאפשר לכם לרכוש את ביטוח הרכב המשתלם לנהג חדש.

 

מי מוגדר כנהג חדש?

נהג חדש הוא בעצם כל נהג שמוציא רישיון, לא משנה בן כמה הוא או מה הרקע שלו. ההגדרה של נהג חדש נמשכת כשנתיים מיום הוצאת הרישיון. לנהג חדש עד לגיל 21 יש מגבלות מבחינת כמות האנשים שאותם הוא יכול להסיע ברכב. בו בזמן יש כאלה שמחויבים לנסוע עם מלווה במשך כמה חודשים בהתאם לחוק. אך הביטוח של הרכב מוגדר כביטוח נהג חדש במשך השנתיים הראשונות מיום הוצאת הרישיון. לאחר כשנתיים מיום הוצאת הרישיון יהיה ניתן להגיד כי אותו נהג כבר לא מוגדר כנהג חדש.

 

למה צריך ביטוח נהג חדש?

ביטוח נהג חדש הוא ביטוח שמטרתו לכסות את מי שנמצא מאחורי ההגה בכל מיני תרחישים שונים. על הכביש יכולים לקרות המון דברים, נהגים חדשים נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה. הביטוח נועד לכסות הוצאות לא צפויות לאחר תאונה או לאחר פגיעה במשתמשי דרך אחרים. המטרה היא שהנהג שנוהג ברכב יוכל להיות עסוק בנהיגה במקום להיות עסוק בסכנות הקיימות. ברגע שיש ביטוח בתוקף מפלס הלחץ יורד עד המינימום האפשרי. ביטוח חובה הוא בגדר חובה, מצד שני ביטוח מקיף או צד ג' הוא בגדר רשות. 

 

מתי סוגרים ביטוח רכב לנהג חדש?

כולם צריכים לעשות ביטוח רכב, גם נהגים שנוהגים עשרות שנים ברציפות. את הביטוח רצוי לעשות מיד עם קבלת הרכב, עוד לפני שתנהגו בו. נהיגה ללא ביטוח בתוקף יכולה להתפרש כעבירה פלילית על פי החוק. לפיכך יהיה עליכם לדעת כי אינכם מכניסים את עצמכם אל תוך סיטואציה בעייתית. אל תתפשרו על העניין של ביטוח רכב, בטח כאשר אנו מדברים על נהגים חדשים שעלו זה עתה על ההגה.

 

איפה לסגור ביטוח לנהג חדש?

המון חברות ביטוח מציעות ביטוח נהג חדש בכל מיני וריאציות ובכל מיני אופנים. אנו מציעים לכם לבצע השוואה מקיפה בין חברות הביטוח כדי לקבל את ההצעה הכי משתלמת. הצעה משתלמת צריכה להיות הצעה טובה בהקשר הכספי ובהיבט של הכיסויים. אם הביטוח לא יכסה אתכם מכף רגל ועד ראש הוא לא יספק את הסחורה בזמן אמת. מעוניינים לבצע השוואה מקיפה בין חברות ביטוח ולקבל הצעת מחיר שווה? לאתר – ביטוח רכב תוכלו ללחוץ כאן.  

ביטוח דירה
מהו ביטוח דירה צד ג?

ביטוח דירה צד ג' הוא חלק מביטוח הדירה ואפשר לרכוש אותה באותה מסגרת ביטוחית, או במסגרת של ביטוח מבנה. מדובר בהרחבה לביטוח של הדירה כאשר הוא מכסה מקרים מאד מסוימים. כאשר אתם מבקשים לבדוק עבור הרחבה וביטוח דירה לצד ג' חשוב שתעשו זאת אצל אנשי המקצוע המתמחים בכך. במאמר זה הצוות המקצועי והמיומן של רמי לוי ביטוח המעניק ליווי אישי ומקצועי לבחירת פוליסות ביטוח עבור הדירה מסביר מדוע ביטוח זה חשוב, ומאיפה מתחילים לבדוק לגביו.

סוכן ביטוח
ניווט בין התלבטויות של סוכני ביטוח: מדוע הם חשובים ברכישת ביטוח

רכישת ביטוח יכולה להיות משימה מרתיעה, שכן ישנם סוגים רבים של פוליסות ואפשרויות כיסוי שיש לקחת בחשבון. בנוף כה מורכב, סוכני הביטוח ממלאים תפקיד מכריע בהדרכת אנשים ועסקים בתהליך. הם פועלים כמתווכים בין חברות הביטוח למבוטחים, ומציעים ייעוץ מומחה, שירות מותאם אישית ודוגלים בטובת לקוחותיהם. במאמר זה נבדוק את החשיבות של רכישת ביטוח דרך סוכן ביטוח וכיצד הם יכולים לעזור לנווט בין המורכבויות של פוליסות הביטוח.