בדקנו בשבילכם – מהי מכונת הכביסה המומלצת?

תוכן עניינים

בגדי היום יום, מצעי המיטות, מגבות האמבטיה ואפילו הוילונות וכיסויי הספה – לניקיון של כל פריטי הטקסטיל האלו אחראי מכשיר ביתי אחד – מכונת הכביסה. עם כל כך הרבה משימות וכל כך הרבה עבודה, אתם בטוח רוצים לוודא שאתם קונים את מכונת הכביסה המומלצת ביותר, שתעמוד בכל המשימות שתטילו עליה, בלי לחפף או להתעייף.

כדי שתוכלו ליהנות גם מראש שקט וגם מבגדים נקיים, בדקנו ובחרנו עבורכם את מכונת הכביסה המומלצת ביותר, שמציעה מגוון יתרונות רחב ואחריות מקיפה.

קודם כל, כיצד בוחרים את מכונת הכביסה? מהי מכונה מומלצת?

קרדיט תמונה: אתר קונסטרוקטה

הדבר החשוב ביותר בבחירת מכונת כביסה הוא שהמכונה תשרת את הצרכים שלנו.

המכונה המומלצת ביותר לכמויות כביסה קטנות לא בהכרח תהיה הכי מתאימה לכמויות כביסה גדולות, ומכונה קטנה שמתאימה ליחיד או לזוג, לא תשרת ככל הנראה משפחה עם שלושה ילדים.

 

יחד עם זאת, יש כמה מאפיינים שאין עליהם ויכוח, שחייבים להופיע בכל מכונת כביסה מומלצת. בחיפוש שלנו אחר מכונת הכביסה המומלצת בדקנו את המאפיינים הללו, בנוסף למגוון האופציות שמציעה מכונת הכביסה, והתאמתן לצרכים המגוונים של משקי הבית השונים.

 

המומלצת שלנו – מכונת הכביסה של קונסטרוקטה

מכונת הכביסה מבית קונסטרוקטה היא אמינה, עמידה לאורך שנים, מציעה טכנולוגיות ופיצ'רים חדשים, אחריות מקיפה ומגוון יתרונות נוספים.

הכי מתאימה – קודם כל, מכונת הכביסה של קונסטרוקטה פשוט מתאימה לבית שלכם. מכונות הכביסה של קונסטרוקטה מגיעות במגוון נפחים (7-9 ק"ג) ומאפשרות לכל אחד למצוא את הקיבולת המתאימה לצרכיו. בנוסף, מכונות הכביסה של קונסטרוקטה שומרות על מידות סטנדרטיות גם בדגמים עם קיבולת גדולה של שמונה ותשעה קילוגרמים, ומאפשרות לכם להתקדם למכונת כביסה חדשה בקיבולת גדולה יותר מבלי לשבור קירות או להרחיב ארונות.

עמידה לאורך שנים– המנוע הוא הלב של מכונת הכביסה, ויש לו השפעה רבה גם על פעולת מכונת הכביסה וגם על העמידות שלה. מכונות הכביסה של קונסטרוקטה מצוידות במנוע דיגיטלי מתקדם וחדשני מסוג BLDC, הפועל באמצעות מנגנון מגנטי מתקדם נטול חיכוך שמונע את התחממותו וכך, הופך אותו לחסכוני בצריכת האנרגיה, עמיד לאורך שנים ושקט במיוחד. מכונות כביסה קונסטרוקטה עם מנוע ללא פחמים מגיעות עם 10 שנות אחריות על המנוע.

נוחה וקלה לשימוש – הדגמים בעלי הפתח הקדמי מצוידים בדלתות רחבות עם פתיחה בזווית גדולה של עד 171 מעלות ועם פתח טעינה מרווח של 30 ס"מ ויותר, ומאפשרים מרווח גדול להכנסת והוצאת כביסה. הצג הדיגיטלי גדול וברור וכולל לחצני מגע נוחים לשימוש, ומסך המציג נתונים שונים על פעולת המכונה, לרבות שלב התכנית, טמפרטורה, טיימר והזמן שנותר לסיום הפעולה.

מגוונת עם מספר תכניות רחב – מכונות הכביסה של קונסטרוקטה כוללות מגוון רחב של תכניות מתוכנתות מראש, המותאמות כמעט לכל סוג של כביסה ולכל רמה של לכלוך, מתכנית מהירה לכביסה מהירה של חולצות ועד לתכנית היגיינית לדרישות היגיינה גבוהות ביותר ולבעלי עור רגיש. בנוסף לתכניות הקיימות, מכונת הכביסה של קונסטרוקטה מאפשרת לכם ליצור תכניות אישיות על ידי בחירת משך הפעולה, רמת הטמפרטורה ועוצמת הסחיטה, כך שתוכלו להתאים את התכנית לסוג הבד ולרמת הלכלוך, על מנת להבטיח ניקיון מקסימלי לבגדים שלכם.

טכנולוגית וחדשנית – מכונות הכביסה של קונסטרוקטה מציעות מגוון חידושים טכנולוגיים שהופכים את ההפעלה של מכונת הכביסה לקלה, פשוטה ויעילה. בין החידושים תוכלו למצוא שקילה אוטומטית של הכביסה לקביעת כמות המים הנדרשת, ופונקציה ייחודית המאפשרות בחירה בין חיסכון בזמן או בחשמל.

אמינה ועמידה במיוחד – כשאתם קונים מכונת כביסה של קונסטרוקטה אתם נהנים ממכונת כביסה המיוצרת בסטנדרטים גבוהים במיוחד, שמבטיחים עמידות לאורך שנים רבות. במקרה הצורך תמיד תוכלו להשתמש באחריות אותה מעניקה חברת BSH, שהינה היבואן הרשמי של המותג קונסטרוקטה בישראל. האחריות כוללת 10 שנות אחריות על מנוע מכונת הכביסה, ושירות טכנאי מומחה עד הבית, תוך שימוש בחלקי חילוף מקוריים המותאמים למכונת הכביסה שלכם.

קרדיט תמונה: אתר קונסטרוקטה
טיפול בהזעת יתר: מה אתה צריך לדעת?

הזעת יתר היא מצב שבו הגוף מפריט כמויות מופרזות של זיעה, לעיתים באופן חריג ולא תקני. זיעה היא תהליך טבעי שבו הגוף משחרר את החום המיותר, אך במקרים של הזעת יתר ישנה יתר-פעילות של בלוטות הזיעה. זיהוי התופעה מתבצע לעיתים קרובות באמצעות תלונות כמו רטיבות יתר בכף היד, הידיים, הרגליים או האגן.

צמיג רכב
השוואת מחיר צמיגים לרכב- בטיחות לרכב

אם אתם זקוקים לצמיגים חדשים לרכב שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לרכוש אותם בצורה נכונה. בהתאם לבדיקות של משרד התחבורה, לא מעט רכבים כיום נוסעים כביש והצמיגים שלהם לא תקינים או שחוקים יתר על המידה. חשוב לדעת כי נסיעה עם צמיגים שחוקים לא בטוחה כלל ולכן, בכל מקרה שבו עבר זמן רב מאז שבדקתם את הצמיגים שלכם, בכל מקרה שבו אתם חשים כי הצמיגים ברכב שלכם שחוקים ואין להם אחיזה טובה בכביש, חשוב מאוד שתפנו למקום שבו ניתן להחליף צמיגים בצורה הטובה ביותר.

lawyer
המדריך לזכויות חיילים ואנשי כוחות הביטחון: קבלו מה שמגיע לכם!

חיילים ואנשי כוחות הביטחון זכאים למגוון זכויות מעוגנות בחוק, בצווים ובפקודות הצבא. זכויות אלה כוללות בין היתר: זכויות רפואיות, תנאי שירות הוגנים, שכר ותשלומים שונים, זכויות משפטיות ועוד. המטרה העומדת מאחורי זכויות אלה היא להבטיח את רווחתם, הגנתם ושמירת זכויותיהם.