הכן ילדך למקצועות העתיד

תוכן עניינים


כולנו הבנו כבר שמקצועות ההיי-טק כאן כדי להישאר. הטכנולוגיה מאז ומתמיד התפתחה, זה לא משהו של התקופה האחרונה- המצאת נורת החשמל היא הייטק, המצאת מכונת הדפוס גם היא הייטק אפילו המצאת העיפרון.  עם זאת, אין ספק שהמאה ה 21 מהירה בהתקדמותה הטכנולוגית וההתקדמות לא הולכת להיעצר פה.

 

איך התכנית תעזור לילדים שלי?

ישנן הרבה תכניות ללימוד תכנות בשוק. הייחוד של חברת "שחקים" הוא הפוקוס על התמקצעות. המטרה הסופית של הלימודים בקורסים השונים היא שבסוף הלימודים הנערים יוכלו להתברג בתוך החברות הגדולות ויתחילו לעבוד בתחום כל כך מבוקש מגיל צעיר.

חברת "שחקים" מציגה עצמה כ-מכללה להייטק לילדים, ואכן פועלת כמו מכללה. ב"שחקים" ילדים ונוער מוכשרים בדרכים שונות לצד דרכים חווייתיות להיות מהנדסים, מתכנתים ולעבוד בתחום הסייבר. הילדים המצטיינים והמוכשרים שרוצים להמשיך הלאה יכולים לקבל מהחברה עזרה בביצוע תהליך המיון לחברות הייטק שמחפשות עובדים. עזרה זו מלמדת את הנערים כיצד ניגשים לעבודה ונותנת הזדמנות לטעום מהעולם האמיתי של אנשי ההייטק.

כבר עוד לפני הצבא הנערים והנערות מתחילים לעבוד כמו כל קולגה שלהם לעבודה עם פרויקטים וזמנים להגשת הפרויקט. אבל הכי חשוב, החברה דואגת שהעבודה לא תתנגש לילדים עם הלימודים בבית הספר.

 

הקורסים המוצעים לילדים ונוער

כבר מגיל צעיר הילדים מכוונים מטרה ומעבר לתהליך לימוד מהנה הילדים מקבלים כלים להמשיך הלאה ולהתקדם בצורה המדויקת ביותר להשגת שאיפותיהם.

הקורסים לגיל הצעיר לרוב מתמקדים בגיימינג ומשלבים פלטפורמות משחק מוכרות ומשתמשים בהם בצורה חכמה ומעודדת למידה ויצירה. לימוד תכנות בגיל הצעיר נעשה דרך הפלטפורמות: מיינקראפט, רובלוקס ובעתיד גם ביוניטי וקונסטרקט. ישנו גם קורס אחד לילדים בו יכולים ללמוד סייבר עוד מגיל בית הספר יסודי.

כל הקורסים המונגשים לנוער ממוקדים בשוק העבודה וקבלה למקומות איכותיים בתחום ההייטק כמו יחידת 8200 הנחשקת. הקורסים המוצעים הם קורס סייבר, תכנות בפייתון ובדיקות תוכנה (QA). קורסים אלה הם קרש קפיצה נהדר לנערים ונערות שרוצים ללמוד את מקצועות ההייטק מעבר לתחביב ובצורה חווייתית ומותאמת לגילם.

 

טוב לא רק למתכנתים

  • בניית תוכנה היא כמו אדריכלות, ואת זה אפשר לראות בבירור כאשר אנחנו לומדים לתכנת בעזרת המשחק הפופולארי מיינקראפט.
  • בניית תוכנה מפתחת חשיבה של פתרון בעיות ומלמדת אותנו להתנהל בעולם בצורה מסתגלת דבר שיעזור לילדים/נערים בכל מקצוע שיבחרו.
  • בניית תוכנה מפתחת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה שתעזור לאמנים וליזמים.
  • בניית תוכנה מפתחת רכישת שפה. הילדים שלומדים תכנות מתקדמים מהר יותר בשפה האנגלית ומרגישים בטוחים יותר בעצמם בשימוש בה, עם זאת, אותם ילדים גם יסתגלו מהר יותר לשפות אחרות אותם ירצו ללמוד.

 

כאשר לומדים את מקצועות ההייטק מגיל צעיר לומדים מעבר למקצוע או שפת תכנות.

לחצו לכניסה לאתר והתחילו את המסע לעתיד.

עבודה
טיפים לחיפוש עבודה אחרי גיל 50

מציאת עבודה חדשה לאחר גיל 50 יכולה להיות אתגר מרתיע, בשל הדינמיקה המשתנה במהירות בשוק העבודה, ההתקדמות הטכנולוגית, ולמרבה הצער, הטיות גיל שעדיין נפוצות בתעשיות רבות. 

טיפול בהזעת יתר: מה אתה צריך לדעת?

הזעת יתר היא מצב שבו הגוף מפריט כמויות מופרזות של זיעה, לעיתים באופן חריג ולא תקני. זיעה היא תהליך טבעי שבו הגוף משחרר את החום המיותר, אך במקרים של הזעת יתר ישנה יתר-פעילות של בלוטות הזיעה. זיהוי התופעה מתבצע לעיתים קרובות באמצעות תלונות כמו רטיבות יתר בכף היד, הידיים, הרגליים או האגן.

צמיג רכב
השוואת מחיר צמיגים לרכב- בטיחות לרכב

אם אתם זקוקים לצמיגים חדשים לרכב שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לרכוש אותם בצורה נכונה. בהתאם לבדיקות של משרד התחבורה, לא מעט רכבים כיום נוסעים כביש והצמיגים שלהם לא תקינים או שחוקים יתר על המידה. חשוב לדעת כי נסיעה עם צמיגים שחוקים לא בטוחה כלל ולכן, בכל מקרה שבו עבר זמן רב מאז שבדקתם את הצמיגים שלכם, בכל מקרה שבו אתם חשים כי הצמיגים ברכב שלכם שחוקים ואין להם אחיזה טובה בכביש, חשוב מאוד שתפנו למקום שבו ניתן להחליף צמיגים בצורה הטובה ביותר.