כיצד תבחרו חבילה מתאימה בסטינג טיוי?

תוכן עניינים


אם אתם מעוניינים לחסוך בעלויות של הטלוויזיה אך עדיין להנות מחוויית צפייה איכותית עם תוכן עשיר, כדאי מאוד שתדעו כי חברת YES מציעה כיום את שירות הסטרימינג שהוא סטינג טיוי החדש שלו שבמסגרתו ניתן לקבל חבילות צפייה ייחודיות אשר מורכבות מהרגלי הצפייה של הצרכים. החברה מציעה שירות אשר ללא ספק נותן פייט רציני מול כל המתחרות שלה בשוק זה לרבות: סלקום ופרנטר. השירות המדובר מגיע בחבילות עם מחירים משתנים והכל בהתאמה אישית ובכפוף להרגלי הצפייה של כל לקוח. כל לקוח למעשה משלם בדיוק על מה שהוא רוצה לראות. יחד עם זאת חשוב מאוד שכל אדם יבחן את החבילות השונות המוצעות על מנת להתאים לעצמו את החבילה המדויקת ביותר מכל הבחינות.

הליך ההתקנה של סטימינג טיוי

בכדי להתקין את השירות החדש המוצע, אין צורך לחכות לא מעט ימים למתקין מטעם הספק וההתקנה מתבצעת על ידי הלקוחות עצמם וללא טכנאי בכמה צעדים פשוטים. כל מה שצריך לעשות זה להשלים את פרטי ההתחברות באתר, לחבר את הממיר לחשמל וממנו את הכבל המתאים לטלוויזיה ואתם יכולים לצפות. גם התנתקות מהשרת יכולה להתבצע באופן עצמאי ובקלות על ידי מחשב או מכשיר טאבלט. חשוב שתדעו שהשירות המדובר איננו כרוך בהצבת ממיר כבד בסמוך לטלוויזיה והממיר המדובר הוא קטן. אם יש לכם אנדרואיד טיוי כלל אל יהיה לכם צורך בממחיר. על סטרימר ניתן להתקין אפליקציות שונות וכך להנות מערוצי יוטיוב ועוד. חשוב להבהיר כי השירות הוא אינטרנטי  לחלוטין והוא תלוי לחלוטין בחיבור של הרשת הביתית שלכם ועל כן, בכדי שכל התכנים יזרמו בצורה חלקה, כדאי מאוד להתקין תשתית אינטרנטית במהירות של לפחות 40 MB. כך תהיה לכם אפשרות להנות מתכנים ב3 מכשירי טלוויזיה ועוד 2 מכשירי סמרטפון.

איזה סוגי חבילות ניתן למצוא?

אחד מהיתרונות של סטינג טי וי הוא הבחירה שיש ללקוחות על מה ועל כמה לשלם. הלקוחות יכולים לנות מחבילת סרטים שהעלות שלהן היא 39 ₪ בלבד, חבילות ילדים בעלות של 39 ₪ בלבד, חבילת סדרות ב39 ₪ או חבילה משפחתית ב99 ₪ כאשר החבילה המדוברת תשלב בתוכה את כל ערוצי הסדרות, הסרטים והילדים.

סוגי החבילות

אחד מהיתרונות בשירות של סטינג TV הוא הבחירה שיש ללקוחות, על מה וכמה לשלם. לקוחות של סטינג TV יכולים ליהנות מחבילות של סרטים אשר עולות 39 ש"ח, חבילות ילדים ב 39 ש"ח, חבילת סדרות ב 39 ש"ח, או חבילה משפחתית ב 99 ש"ח אשר משלבת בתוכה את ערוצי הסדרות, הסרטים והילדים. מעבר לכך ניתן למצוא שירותים ספציפיים אשר יאפשרו לכם לראות את כל התכנים ששודרו בטלוויזיה שבוע אחורה מבלי להקליט אותם. השירות המדובר זמין כמעט לכל הערוצים וכל מה שיש לעשות זה לבחור את האופציה של שבוע שהיה ולבחור את הערוץ הרצוי והתוכנית הרצויה ופשוט לצפות.

עוד שירות שניתן למצוא הוא שירות VOD. מדובר על שירות ששייך לכל חבילה בנפרד. אם בחרתם לדוגמא את חבילת הסדרות כשירות השלמה יהיה לכם גם וי או די אשר מלא בתכנים של סדרות לרבות סדרות ישראליות וסדרות בינלאומיות.

אם אתם מעוניינים לדעת איזו חבילה כדאי לכם לבחור וכמה זה בעצם יעלה לכם, כדאי מאוד שתיכנסו לאתר משתלם לי השוואת מחירים ותבחרו בהתאם למידע את החבילה המתאימה לכם ביותר במחיר המשתלם ביותר.

 

טיפול בהזעת יתר: מה אתה צריך לדעת?

הזעת יתר היא מצב שבו הגוף מפריט כמויות מופרזות של זיעה, לעיתים באופן חריג ולא תקני. זיעה היא תהליך טבעי שבו הגוף משחרר את החום המיותר, אך במקרים של הזעת יתר ישנה יתר-פעילות של בלוטות הזיעה. זיהוי התופעה מתבצע לעיתים קרובות באמצעות תלונות כמו רטיבות יתר בכף היד, הידיים, הרגליים או האגן.

צמיג רכב
השוואת מחיר צמיגים לרכב- בטיחות לרכב

אם אתם זקוקים לצמיגים חדשים לרכב שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לרכוש אותם בצורה נכונה. בהתאם לבדיקות של משרד התחבורה, לא מעט רכבים כיום נוסעים כביש והצמיגים שלהם לא תקינים או שחוקים יתר על המידה. חשוב לדעת כי נסיעה עם צמיגים שחוקים לא בטוחה כלל ולכן, בכל מקרה שבו עבר זמן רב מאז שבדקתם את הצמיגים שלכם, בכל מקרה שבו אתם חשים כי הצמיגים ברכב שלכם שחוקים ואין להם אחיזה טובה בכביש, חשוב מאוד שתפנו למקום שבו ניתן להחליף צמיגים בצורה הטובה ביותר.

lawyer
המדריך לזכויות חיילים ואנשי כוחות הביטחון: קבלו מה שמגיע לכם!

חיילים ואנשי כוחות הביטחון זכאים למגוון זכויות מעוגנות בחוק, בצווים ובפקודות הצבא. זכויות אלה כוללות בין היתר: זכויות רפואיות, תנאי שירות הוגנים, שכר ותשלומים שונים, זכויות משפטיות ועוד. המטרה העומדת מאחורי זכויות אלה היא להבטיח את רווחתם, הגנתם ושמירת זכויותיהם.