כל היתרונות בהנפקת דרכון רומני

תוכן עניינים

עשרות אלפי ישראלים זכאים לאזרחות רומנית ודרכון רומני. אותם אזרחים שנאלצו להגר מרומניה או צאצאים למהגרים רומנים ממוצא יהודי שהגיעו לישראל, כעת יכולים להנפיק גם דרכון רומני בלא קשר לדרכון הישראלי. הדרכון הרומני יעניק לכם מגוון רחב של יתרונות ולא רק ברומניה עצמה, אלא בכל מדינות האיחוד האירופי ובכלל. כדי לקבל את הדרכון תצטרכו ככל הנראה לעבור דרך שגרירות רומניה בישראל אבל בתהליך לא ארוך במיוחד, תוכלו למצות את זכאותכם לדרכון וליהנות ממגוון היתרונות שלו, עליהם נפרט מיד.

רוצים לגור בחו"ל ללא חשש? עכשיו תוכלו לעשות זאת:

העובדה שרומניה היא אחת ממדינות האיחוד האירופי אומרת שהדרכון הרומני הוא דרכון אירופי, מה שאומר שתוכלו ליהנות ממגוון יתרונות משמעותיים. ביניהם, מגורים בשטחי האיחוד האירופי. ישנן 28 מדינות באיחוד, להן חוקים, זכויות והתניות שונות התקפות לכל מדינות האיחוד והאזרחים בה. על כן, במידה ויש לכם דרכון רומני אירופי, תוכלו לגור ברומניה או באחת ממדינות האיחוד האירופי ללא חשש. גם ברמה הכלכלית כדאי לדעת כי מחירי הדיור, הן ברכישת נכס והן בהשכרתו, הינם נמוכים משמעותית מאשר בישראל. על כן, ישראלים רבים העובדים דרך האינטרנט או בעלי עסקים למשל, יכולים לנהל משלט רחוק את העבודה שלהם, לרכז את ההכנסות שלהם בחשבונות בארץ ולחיות ברומניה בעלויות מחיה זולות יותר מאשר בישראל.

לימודי תואר בחו"ל – בחינם!

אחד היתרונות המשמעותיים של דרכון אירופי הוא האפשרות ללמוד לתואר בחינם או בהשתתפות נמוכה יחסית בעלויות. באירופה כמה ממוסדות האקדמיה המובילים בעולם ולכן זוהי דרך נהדרת עבורכם ועבור ילדיכם ליהנות מלימודים בחו"ל מבלי להיפרד מסכומי עתק למימון הלימודים. מוסדות אקדמיים אלה גם מוכרים בכל רחבי העולם כך שעם התארים הללו תוכלו לעבוד כמעט בכל מקום שתבחרו ולהיעזר בהם ככרטיס הכניסה שלכם למבחני הקבלה לעבודה. הדרכון האירופי גם יאפשר לכם לעבוד באופן חוקי ואף לזכות בכל התנאים הסוציאליים הניתנים לאזרחים האירופאים בכל אחת ממדינות האיחוד.

מעבר מהיר בתוך אירופה וכניסה חופשית ליותר מדינות:

יתרון משמעותי נוסף של הדרכון הרומני הוא כמובן בשדה התעופה. דרכון זה יאפשר לכם ליהנות ממעבר מהיר יותר בין התורים השונים במעבר בין המדינות וכן כניסה חופשית למעל 150 מדינות ברחבי העולם, ללא צורך בוויזה או אשרת שהייה.

מגוון אפשרויות גם למשקיעים ובעלי עסקים:

רוצים לפתח את עסקיכם מעבר לים? להשקיע בנדל"ן ברומניה? ונגישות גבוהה יותר לבנקים ברחבי אירופה? עם דרכון אירופי תוכלו לעשות זאת. מחירי הנדל"ן במקומות מסוימים באירופה, ובמיוחד ברומניה, הינם נמוכים משמעותית מאלה שבישראל. התשואה גבוהה בין פי 2 לפי 3. כמו כן תוכלו לזכות בהטבות מס שונות ואף סיוע במימון לנכסים מבנקים מקומיים בעזרת הדרכון האירופאי שלכם. רוצים לבדוק את זכאותכם לדרכון רומני? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

 

צמיג רכב
השוואת מחיר צמיגים לרכב- בטיחות לרכב

אם אתם זקוקים לצמיגים חדשים לרכב שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לרכוש אותם בצורה נכונה. בהתאם לבדיקות של משרד התחבורה, לא מעט רכבים כיום נוסעים כביש והצמיגים שלהם לא תקינים או שחוקים יתר על המידה. חשוב לדעת כי נסיעה עם צמיגים שחוקים לא בטוחה כלל ולכן, בכל מקרה שבו עבר זמן רב מאז שבדקתם את הצמיגים שלכם, בכל מקרה שבו אתם חשים כי הצמיגים ברכב שלכם שחוקים ואין להם אחיזה טובה בכביש, חשוב מאוד שתפנו למקום שבו ניתן להחליף צמיגים בצורה הטובה ביותר.

lawyer
המדריך לזכויות חיילים ואנשי כוחות הביטחון: קבלו מה שמגיע לכם!

חיילים ואנשי כוחות הביטחון זכאים למגוון זכויות מעוגנות בחוק, בצווים ובפקודות הצבא. זכויות אלה כוללות בין היתר: זכויות רפואיות, תנאי שירות הוגנים, שכר ותשלומים שונים, זכויות משפטיות ועוד. המטרה העומדת מאחורי זכויות אלה היא להבטיח את רווחתם, הגנתם ושמירת זכויותיהם.

ציוד להגנה עצמית
המדריך המלא לציוד להגנה עצמית: מה נדרש בדיוק?

ההבנה המודרנית של ההגנה עצמית מעלה את התחום לגבהים חדשים, מעבר למהלך פיזי של קרב. ההגנה עצמית הכוללת משלבת רכיבים שונים החל מהתנהגות, שליטה עצמית ועד לשימוש בציוד להגנה עצמית ממוגן. בעזרת הציוד הנכון, ניתן להגן על עצמך במצבים של סיכון.