מהו איטום שלילי

תוכן עניינים

מהו איטום שלילי

איטום שלילי הוא האיטום הנעשה בתוך המבנה עצמו בשונה מאיטום חיצוני עליו לרוב אנחנו חושבים כאשר אנחנו מדברים על פתרונות איטום. לא פעם אין ביכולותינו להגיע אל הקיר החיצוני ולכן אין מנוס מאשר לפעול לשם איטום שלילי של המבנה. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות איטום שלילי, היתרונות באיטום שלילי, מחיר ושאר ירקות. בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של איטום ארגמן פה לעשות לכם מעט סדר.

 

עושים מעט סדר: איטום שלילי

איטום שלילי הינו איטום הנעשה בתוך פנים המבנה, בניגוד למה שאנחנו חושבים בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על פתרונות איטום. תפקידו של איטום שלילי הוא למנוע ממים ורטיבויות הנמצאים כבר בתוך הקיר להגיע אל תוך החדר שלכם. אנשים רבים נוטים להסתכל על איטום שלילי כאל ״פלסטר״ מאחר ואיטום זה נעשה לרוב כאשר אין ברירה ואי אפשר לאטום בצורה חיצונית. חשוב לציין שאיטום זה מונע חדירה של מים לתוך המבנה בלבד אך אינו מונע את המשך הרטיבות בקירות החיצוניים.

יחד עם זאת כאשר אנחנו עובדים עם קבלן איטום בעל ניסיון בעולמות האיטום אנחנו יכולים להיות רגועים מאחר והוא ידע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה, יעבוד וימרח את חומרי האיטום המובילים ואף במקרים מסוימים ישתמש ביריעות ביטומניות כדי להבטיח ככל האפשר את האיטום במבנה.

 

מתי אנו נרצה לעשות איטום שלילי?

אנשים רבים תוהים מתי הלכה למעשה הם ירצו לבצע איטום שלילי. אנו למדים כי איטום שלילי הינו איטום אותו אנחנו עושים ברגעים בהם לא נותרה לנו יותר מדי ברירה. איטום חיצוני אמנם עולה הרבה יותר מאיטום שלילי אך מהווה פתרון איכותי, יעיל ועמיד ואף חסכוני לטווח הארוך.

אנחנו נרצה לעשות איטום שלילי במבנים בהם לא ניתן לבצע איטום חיצוני בשום פנים ואופן, בין המקומות האלו אנו רואים – חניונים, מרתפים, מקלטים לצד מקומות נוספים בהם אין דרך להגיע בשום צורה אל הקיר החיצוני שלו. דרך איטום שלילי אנחנו יכולים לעצור את טפטופי המים והנזילות רגע לפני שהם מגיעים לקיר שלנו ומתחילים לעשות בנו שפטים.

 

החשיבות בעבודה עם יועץ איטום

אנו רואים חשיבות בעבודה עם יועץ איטום, יועץ איטום ידע לאפיין את החלל בו אנחנו נמצאים ולראות האם אין אפשרות לבצע איטום חיצוני. במקרים שיש לבצע אך ורק איטום שלילי ימפה יועץ איטום את החלל ויבנה תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת לצד שימוש בחומרי איטום איכותיים לרבות יריעות ביטומניות. איטום הוא הכרחי וחשוב על מנת לבודד את עצמנו מן העולם שבחוץ לכן חשוב מאוד לוודא שאנחנו עובדים אל מול קבלן איטום.

 

מה המחיר של איטום שלילי?

אתם לא יכולים לעשות איטום חיצוני ולכן פניתם לאיטום שלילי, יחד עם זאת אתם תוהים מה המחיר שאתם הולכים לשלם על איטום זה. ניכר כי המחיר של איטום שלילי מורכב ממגוון רחב של משתנים והיבטים ביניהם אנחנו רואים: ניסיון ומוניטין של קבלן איטום איתו תבחרו לעבוד, סוג חומרי האיטום איתם תדרשו לעבוד, האם ידרש גם פירוק ריצוף לשם ביצוע המלאכה, היקפים וסדר גודל. אלו הם חלק מהמשתנים המשפיעים בצורה ישירה.

 

איטום שלילי עושים עם איטום ארגמן

אם חיפשתם אחר קבלן איטום המתמחה במלאכת איטום שלילי הרי לכם שהגעתם למקום הנכון עבורכם. איטום ארגמן הינה אחת מהחברות המובילות בישראל בעולמות האיטום ומתמחה באיטום חיצוני לצד איטום שלילי ואיטום חיובי. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה עשרות בעלי מקצוע מן השורה הראשונה לצד משקי בית פרטיים.

בוחרים נכון – בוחרים איטום ארגמן.

כמה בריכה ביתית יכולה לעלות והאם זה כלכלי
הרכב הוצאות: כמה בריכה ביתית יכולה לעלות והאם זה כלכלי?

אחד השיקולים המרכזיים כאשר מחליטים לבנות בריכה ביתית הוא העלות. מחיר הבריכה יכול להשתנות בהתאם לגורמים כמו גודל, חומרים ותכונות נוספות. בממוצע, בריכה ביתית איכותית יכולה לעלות בין 50,000 ל-100,000 שקלים. חשוב לקחת בחשבון גם עלויות תחזוקה ותחזוקה, שיכולות להצטבר עם הזמן.

איתור נזילות מים: הגנה על הרכוש שלך מפני נזקים יקרים

נזילות מים עלולות לגרום לנזק משמעותי לרכוש שלכם. הם לא רק מגדילים את חשבון המים שלך אלא גם מובילים לנזק מבני, לצמיחת עובש ולסכנות בריאותיות פוטנציאליות. לכן איתור נזילות מים מוקדם ממלא תפקיד מכריע בשמירה על הרכוש שלך ובמזעור הסיכון לתיקונים יקרים. במאמר זה, נדון בחשיבותו של איתור נזילות ונחקור שיטות שונות לאיתור נזילות מים בצורה יעילה.