מיגון רכבים – מדוע אתם צריכים את זה?

תוכן עניינים


במציאות הביטחונית הקיימת קשה לדעת מה עלול להוליד יום. אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקל בבעיות, אך לא תמיד הרצונות שלנו מתכתבים עם המציאות. מהסיבה הזאת ישנה חשיבות לשקול את האפשרות של מיגון רכבים בדרכים שונות. אם אתם יודעים שאתם נוסעים מידיי יום בדרך מסוכנת, אין מקום לקחת סיכונים. באמצעות מיגון הרכב תוכלו להמשיך לנהוג באותה הדרך רק מבלי לחשוש. החשש תוך כדי הנהיגה עלול לגרום לכך שלא תהיו מוכנים לעשות החלטות חשובות במהלכה. נזכור כי במרבית המקרים השלכת אבנים או בקבוקי תבערה מתרחשת ללא כל הכנה מוקדמת. 

 

מהי המשמעות של מיגון הרכב?

גם אם לא רכשתם רכב ממוגן תוכלו להפוך אותו להיות מוגן מפני פגיעות שונות. מיגון הרכב מדבר בעיקר על מיגון החלונות מפני השלכת אבנים או בקבוקי תבערה. לצערנו החלונות של הרכב שעשויים מזכוכית מהווים את הסכנה הכי גדולה. התנפצות של החלון עלולה לגרום לרסיסים לחדור אל תוך הגוף ולהגביר את עוצמת הפגיעה. מיגון הרכב משמעותו מיגון של החלונות והפיכתם להיות חלונות עמידים.

 

אילו סוגי רכבים ניתן למגן?

הציפויים מתאימים לכל סוגי הרכבים זה מה שחשוב שתדעו עוד לפני שתצאו לדרך. זה לא משנה אם יש לכם בבית רכב חדש או ישן יהיה ניתן למגן אותו בקלות. כך תוכלו לנסוע בראש שקט, גם אם אתם נוסעים בדרכים לא בטוחות. המיגון יהיה אפקטיבי גם במקרים שבהם לא תרצו שעוברי אורח יפגעו ברכב שלכם. לצערנו יש כאלה שמנפצים את החלונות מבלי שתהיה להם כל סיבה מוצדקת. לא תמיד מדובר על אירועי טרור, לעיתים המעשה הזה יהיה מעשה קונדס.

 

כיצד ממגנים את חלונות הרכב?

חשוב להשתמש בטכניקות מתקדמות כדי למגן את הרכב ברמה הכי גבוהה. אם לא משתמשים בטכניקה האידיאלית, הרכב לא יהיה מוגן כמו שנדמה לכם. חברת bsp ישראל היא אחת מהחברות המובילות בישראל למיגון כלי רכב. איך החברה תמגן את הרכב שלכם מפני אבנים ובקבוקי תבערה? על ידי הדבקת ציפוי מיוחד שאמור לשמור על חלונות הרכב. הציפוי בעובי 350 מקרון מספק את ההגנה המושלמת על הנהג וגם על הנוסעים שנמצאים ברכב יחד איתו. בגלל שמדובר על ציפוי אוניברסלי הוא מתאים לכל סוגי הרכבים.

 

האם המיגון פוגע בנראות הרכב?

תמיד קיים החשש כי הציפוי שמגן על חלונות הרכב יפגע בנראות החיצונית שלו. חשוב להדגיש כי הציפויים לא פוגעים בנראות הרכב בשום צורה שהיא. מבחינה ויזואלית הרכב יראה בדיוק כפי שהוא היה לפני שהתקנתם את המיגון עצמו. מעבר לכך השקיפות המקורית של חלונות הרכב נשמרת כפי שהייתה ללא פגיעה. מה שיאפשר לכם להמשיך להשתמש ברכב כפי שהשתמשתם בו עד כה. רק שהפעם אתם יודעים כי הוא מוגן לגמרי מפני מעשי טרור או מעשי ונדליזם. 

עבודה
טיפים לחיפוש עבודה אחרי גיל 50

מציאת עבודה חדשה לאחר גיל 50 יכולה להיות אתגר מרתיע, בשל הדינמיקה המשתנה במהירות בשוק העבודה, ההתקדמות הטכנולוגית, ולמרבה הצער, הטיות גיל שעדיין נפוצות בתעשיות רבות. 

טיפול בהזעת יתר: מה אתה צריך לדעת?

הזעת יתר היא מצב שבו הגוף מפריט כמויות מופרזות של זיעה, לעיתים באופן חריג ולא תקני. זיעה היא תהליך טבעי שבו הגוף משחרר את החום המיותר, אך במקרים של הזעת יתר ישנה יתר-פעילות של בלוטות הזיעה. זיהוי התופעה מתבצע לעיתים קרובות באמצעות תלונות כמו רטיבות יתר בכף היד, הידיים, הרגליים או האגן.

צמיג רכב
השוואת מחיר צמיגים לרכב- בטיחות לרכב

אם אתם זקוקים לצמיגים חדשים לרכב שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לרכוש אותם בצורה נכונה. בהתאם לבדיקות של משרד התחבורה, לא מעט רכבים כיום נוסעים כביש והצמיגים שלהם לא תקינים או שחוקים יתר על המידה. חשוב לדעת כי נסיעה עם צמיגים שחוקים לא בטוחה כלל ולכן, בכל מקרה שבו עבר זמן רב מאז שבדקתם את הצמיגים שלכם, בכל מקרה שבו אתם חשים כי הצמיגים ברכב שלכם שחוקים ואין להם אחיזה טובה בכביש, חשוב מאוד שתפנו למקום שבו ניתן להחליף צמיגים בצורה הטובה ביותר.