נשים ופרחים – למה זה תמיד עובד?

תוכן עניינים


תראו אנחנו לא בקטע של להכליל, אבל אנחנו לא מכירים הרבה נשים שיתבאסו לקבל זר פרחים יפה וריחני. לא משנה אם זה לכבוד אירוע מיוחד או סתם כי חשבתם עליה ובאלכם שהיא תדע את זה. פרחים ונשים תמיד היו סיפור אהבה. אם אתם לא ממש מבינים למה ועל מה אנחנו מדברים אז המאמר הזה תפור עליכם. אפשר לומר שאחריו כבר לא יהיה לכם ספק בקסם ובהשפעה שיש לזרי פרחים על הנשים שבחייכם.

לא מבינים למה נשים מתות על פרחים? המשיכו איתנו.

 

שאלנו את המומחים ביותר: מה הקטע של נשים עם פרחים?

אז הלכנו לשאול בעלים ועובדים של חנות פרחים בירושלים מה הקטע של נשים עם פרחים. בעלת החנות הייתה אישה אבל היו לה עובדים גברים והתשובות של שניהם היו מאוד מעניינות. אנחנו לא נצטט מפני שהמילים המדויקות הם לא העיקר. במהלך הכתבה הבאה אתם תבינו את עניין הפרחים – נשים לעומק. כמובן שהתבסס על התשובות של אנשי מקצוע וגם מעולם האומנות והתרבות.

 

משחר ההיסטוריה ועד לעצם היום הזה

משלוחי פרחים בירושלים הם דבר שכיח מאוד. וזה בכלל לא מפתיע אותנו. נשים מאז ומתמיד היו מחוברות מאוד ליופי של הטבע. גם פנינים הם דבר שמאוד משך נשים. הטבעיות, האותנטיות, הצבעים, התחושה: כל אלו גורמים לנשים להימשך מאוד לחפצים אז שלא נדבר על דבר חי וטבעי כמו פרח. פרחים ידועים בצבעוניותם, הריח שלהם, השלווה והרוך שעולים מהם, האנרגיה שהם מפיצים בבית. זה הרי ידוע שבית שיש בו פרחים הוא בית שמח יותר ושלוו יותר. וזה לא אנחנו המצאנו כן? יש על כך מחקרים רבים.

 

פרחים בתחום האומנות

ביצירות אומנות רבות ניתן לראות ציורים של פרחים. מהחמניות של ואן גוך ועד לציורי שמן של סידורי פרחים מהמאה ה19. מבקרי אומנות ומנתחי אומנות רבים טוענים כי פרחים בעולם האומנות מייצגים את האישה. העדינות, היופי, הקימורים שיש בעלי כותרת. כל אלו מייצגים את הנשיות הקלאסית והאידיאלית בציורים שבהם פרחים נוכחים והם האובייקט המרכזי. הרבה פעמים ניתן לראות פרחים גם כסמל ליופי וטוהר.

 

פרחים בעולם התקשורת והטלוויזיה

שימו לב איך יש שימוש נרחב בפרחים בעולם הטלוויזיה. ואנחנו מדברים ספציפית על פרסומות טלוויזיוניות. רוב הבשמים של החברות והמותגים הכי נחשקים עושים שימוש בפרחים לאורך כל הפרסומת שלהם. לא רק כדי לתאר את הריח או כדי לייצר יופי, אלא ממש כדי לדבר נשיות, ניקיון וטוהר. אפשר להסביר את זה לעומק במשך דפים על גבי דפים וזה לא יספיק, אבל רק נגיד לכם שהדימוי של פרח והקישור שלו לאישה ונשיות הוא עמוק וחזק בתודעה הקולקטיבית של כולנו. לכן פרחים תמיד יעשו לחברות בשמים למכור עוד בושם. הם פשוט עובדים עלינו בדרך שקשה להסביר במילים.

נשים אוהבות פרחים, גם כאלו שלא מודות בכך

גם הנשים שטוענות כי הן לא אוהבות פרחים וזה "מיותר" או כל מיני טיעונים כאלה ואחרים – אוהבות פרחים. מה הכוונה? עצם המחווה היא מרגשת ונוגעת ללב. העובדה שאדם אחר הלך לחנות פרחים או עשה משלוח דרך האינטרנט של זר עם סוגי פרחים שהוא חושב שאת תאהבי, או הצבעים או הריחות הן כבר מחווה מרגשת ומהממת בזכות עצמה.
בטח שזר הפרחים עומד בבית לפחות במשך שבוע ומזכיר לך את האדם שנתן לך את הזר.

אם הגעתם עד לכאן, זה הסימן שלכם לעשות משלוח פרחים!

עבודה
טיפים לחיפוש עבודה אחרי גיל 50

מציאת עבודה חדשה לאחר גיל 50 יכולה להיות אתגר מרתיע, בשל הדינמיקה המשתנה במהירות בשוק העבודה, ההתקדמות הטכנולוגית, ולמרבה הצער, הטיות גיל שעדיין נפוצות בתעשיות רבות. 

טיפול בהזעת יתר: מה אתה צריך לדעת?

הזעת יתר היא מצב שבו הגוף מפריט כמויות מופרזות של זיעה, לעיתים באופן חריג ולא תקני. זיעה היא תהליך טבעי שבו הגוף משחרר את החום המיותר, אך במקרים של הזעת יתר ישנה יתר-פעילות של בלוטות הזיעה. זיהוי התופעה מתבצע לעיתים קרובות באמצעות תלונות כמו רטיבות יתר בכף היד, הידיים, הרגליים או האגן.

צמיג רכב
השוואת מחיר צמיגים לרכב- בטיחות לרכב

אם אתם זקוקים לצמיגים חדשים לרכב שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לרכוש אותם בצורה נכונה. בהתאם לבדיקות של משרד התחבורה, לא מעט רכבים כיום נוסעים כביש והצמיגים שלהם לא תקינים או שחוקים יתר על המידה. חשוב לדעת כי נסיעה עם צמיגים שחוקים לא בטוחה כלל ולכן, בכל מקרה שבו עבר זמן רב מאז שבדקתם את הצמיגים שלכם, בכל מקרה שבו אתם חשים כי הצמיגים ברכב שלכם שחוקים ואין להם אחיזה טובה בכביש, חשוב מאוד שתפנו למקום שבו ניתן להחליף צמיגים בצורה הטובה ביותר.