סיפור של משכנתא – איך לוקחים משכנתא בצורה חכמה ופשוטה

תוכן עניינים


בתור ילדים, יצא לנו לשמוע את ההורים שלנו לא פעם ולא פעמיים, מתלוננים על נטל המשכנתא שעליהם לקחת ולשלם בשביל להחזיק נכס משלהם, ובוודאי שמענו גם לא פעם כמה זה קשה לנהל אורך חיים סדיר עם הוצאות רגילות של משק בית לצד החזרי משכנתא חודשיים לאורך תקופת זמן ארוכה.

כעת שאנחנו כבר התבגרנו, הפכנו להיות עצמאים ועלינו לקחת משכנתא לרכישת נכס משלנו, אנחנו יכולים ללמוד מהטעויות שעשו ההורים שלנו ולהשתמש בכלים שונים בשביל לקחת משכנתא בצורה הרבה יותר נוחה וקלילה, באופן יחסי. כך נוכל ליהנות ממנה לצורך רכישת נכס ומאידך היא לא תשפיע באופן קיצוני על היכולת שלנו לנהל משק בית בצורה סדירה.

סיפור של משכנתא לא חייב להיות מורכב, אם אנחנו יודעים איך להשתמש בכלים הנכונים ולהיעזר באנשים המתאימים לכך. לשמחתנו, היום הרבה יותר פשוט גם לקבל את המידע הרלוונטי וגם לקחת משכנתא שתשרת אותנו בצורה נכונה.

דרך סיפור של משכנתא, נוכל לקבל את כל המידע ואת כל הכלים הדרושים בשביל שביום בו נרצה ללכת לבנק או לגורם חוץ בנקאי, נדע מה עלינו לעשות, איך לעשות את זה ובעיקר במי להיעזר ועם מי להתייעץ, בשביל שנוכל לקבל את התנאים הטובים ביותר לנטילת משכנתא, בהתאם לצרכים וליכולות שלנו.

מה הסיפור של משכנתא?

סיפור של משכנתא מתחיל אצל כל אחד מאיתנו באופן שונה. הוא מתחיל בהתאם לסוג הנכס שרוצים לרכוש, העלות שלו ומה הסכום שכל אחד יכול לגייס, קרי ההון העצמי שעומד לרשותו. בהתאם לכך הוא יכול לדעת, פחות או יותר, מה יהיה גובה המשכנתא שהוא יצטרך לקחת. כמובן שזה תלוי גם בשאלה, במה הוא ובת הזוג שלו עובדים, מה גודל המשכורת שלהם ואילו בטחונות הוא יכולים לספק לצורך נטילת משכנתא.

בשביל שהוא יוכל לקחת משכנתא בתנאים אופטימאליים מבחינתו, אזי שהדבר הנכון לעשות הוא להיעזר ביועץ משכנתאות שמתמחה בתחום ויוכל להציג בפניהם את כל האפשרויות שעומדות לרשותם, וכן לבחון איתם סוגים שונים של מסלולים לנטילת משכנתא. בין אם זה דרך גורם בנקאי ובין אם זה דרך גופי מימון חוץ בנקאיים. אותו יועץ אמור לספק להם תמונת מצב מלאה בשביל שיוכלו לקבל החלטות בצורה מושכלת ונכונה.

איך זה מתבצע בפועל

לאחר שמקבלים את התמונה המלאה, אפשר לפנות אל גורמי מימון שונים ולראות מה בדיוק כל אחד מהם מציע ובאילו תנאים, וללמוד איזו הצעה הכי משתלמת בין אם זה מבחינת סכום המשכנתא, משך תקופת ההחזר, ריביות ותנאים אחרים. השיקלול הכללי יקבע איפה וממי ישתלם לקחת משכנתא.

כאמור, בעזרת ייעוץ מקצועי ואנשי מקצוע, ההחלטה איפה וממי לקחת משכנתא, תהיה הרבה יותר פשוטה ונכונה ביחס לתנאים ולצרכים של הלווים. הם ילוו את בני הזוג עד לשלב בו יחתמו על המסמכים ויקבלו את המשכנתא בפועל.

 

 

 

עבודה
טיפים לחיפוש עבודה אחרי גיל 50

מציאת עבודה חדשה לאחר גיל 50 יכולה להיות אתגר מרתיע, בשל הדינמיקה המשתנה במהירות בשוק העבודה, ההתקדמות הטכנולוגית, ולמרבה הצער, הטיות גיל שעדיין נפוצות בתעשיות רבות. 

טיפול בהזעת יתר: מה אתה צריך לדעת?

הזעת יתר היא מצב שבו הגוף מפריט כמויות מופרזות של זיעה, לעיתים באופן חריג ולא תקני. זיעה היא תהליך טבעי שבו הגוף משחרר את החום המיותר, אך במקרים של הזעת יתר ישנה יתר-פעילות של בלוטות הזיעה. זיהוי התופעה מתבצע לעיתים קרובות באמצעות תלונות כמו רטיבות יתר בכף היד, הידיים, הרגליים או האגן.

צמיג רכב
השוואת מחיר צמיגים לרכב- בטיחות לרכב

אם אתם זקוקים לצמיגים חדשים לרכב שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לרכוש אותם בצורה נכונה. בהתאם לבדיקות של משרד התחבורה, לא מעט רכבים כיום נוסעים כביש והצמיגים שלהם לא תקינים או שחוקים יתר על המידה. חשוב לדעת כי נסיעה עם צמיגים שחוקים לא בטוחה כלל ולכן, בכל מקרה שבו עבר זמן רב מאז שבדקתם את הצמיגים שלכם, בכל מקרה שבו אתם חשים כי הצמיגים ברכב שלכם שחוקים ואין להם אחיזה טובה בכביש, חשוב מאוד שתפנו למקום שבו ניתן להחליף צמיגים בצורה הטובה ביותר.