סליקה אשראי – איך עושים את זה ולמה זה משתלם לכם?

תוכן עניינים


עם השנים, אנחנו יכולים לראות עלייה ניכרת במספר האנשים המעדיפים להשתמש אך ורק בכרטיסי אשראי ולא באמצעים אחרים, דוגמא מזומן. מדובר בעלייה מתמדת עם השנים ובפרט בעשור האחרון, אז נכנסו לחיינו אלמנטים ואמצעים דיגיטליים המאפשרים לבצע קניות אך ורק באמצעות כרטיס אשראי.

לנתון הזה יש היבט נוסף והוא של העסקים. עסק המעוניין להציע שירותים ללקוחות בצורה פשוטה, יעילה ונוחה, חייב לעבוד עם חברות אשראי ולאפשר סליקה של כרטיסים, בין אם זה באופן פרונטאלי, ובין אם זה בעת רכישה באתר אינטרנט או באפליקציה.

במאמר זה נסביר מה זה בדיוק סליקה אשראי, היא מתבצעת, מה צריך בשביל זה ולמה משתלם לבעלי עסקים לעשות את זה. חשוב לציין, אם בעבר פעולה של סליקה היתה מכוונת בעיקר לעסקים בינוניים או גדולים, בעוד שעסקים קטנים עבדו בעיקר עם מזומן, הרי שהיום גם עסקים קטנים מאוד מספקים שירותים ומוצרים באשראי, מתוך הבנה שעבור לקוחות רבים זו הדרך היחידה לשלם.

 

מה זו סליקת אשראי ואיך היא מתבצעת?

פעולה של סליקה אשראי היא פעולה שמטרתה להעביר את פרטי הכרטיס של הלקוח אל החברה, לקבל אישור עליהם ואז לבצע את העסקה. כשאנחנו ניגשים לבית העסק, רוכשים מוצר ומעבירים כרטיס אשראי, באותו רגע למעשה מתבצעת הסליקה. האישור על הפרטים מתבצע באופן מיידי, ואנחנו יכולים לקבל את המוצר שרכשנו. זה נכון גם למקרים של עסקאות באינטרנט או בסלולר.

הסליקה מתבצעת באופן הבא, ברגע שהלקוח מעביר את הכרטיס אז הפרטים שלו עוברים באופן מיידי אל החברה שסולקת אותו, מתקבל אישור מחברת האשראי ואז אפשר לבצע את העסקה.

אם מדובר על עסקה באינטרנט או בסלולר, הרי שהפרטים יעברו אחרי שהגולש ימלא אותם כפי שהוא נדרש וישלח אותם לאישור. חשוב לציין, בשביל לייצר עמוד שיוצר קשר עם חברת הסליקה, הרי שיש צורך להקים עמוד מאובטח על פי דרישות חברות האשראי והסליקה. מדובר על עמוד ייחודי שלא ניתן לפרוץ אליו, זאת על מנת שלא יהיה ניתן לגנוב ממנו פרטים של לקוחות.

 

למה משתלם לבצע סליקה ואיך בוחרים את המסלול הנכון?

חברות אשראי מציעות לבעלי עסקים מסלולי סליקה שונים. אלה נבדלים אחד מהשני בנתונים שונים. למשל, גודל העמלה שצריך לשלם לחברת הסליקה, המועד בו מקבלים את הכסף מחברת האשראי, עלויות התשלום עבור הממשק והשימוש בו, וכן אופציות הסליקה. קרי, ישנם מסלולים המותאמים רק לרכישה פרונטאלית, בעוד שישנם מסלולים המותאמים גם לרכישות אונליין או בסלולר.

כל בית עסק צריך להיות מחובר היום לסליקה באשראי, בהנחה כמובן שיש לו מספיק לקוחות לשם כך ושהם מעוניינים ויכולים לשלם לו באשראי. זה יכול להקל עליו ויכול להקל עליהם ועל לקוחות פוטנציאליים.

טיפול בהזעת יתר: מה אתה צריך לדעת?

הזעת יתר היא מצב שבו הגוף מפריט כמויות מופרזות של זיעה, לעיתים באופן חריג ולא תקני. זיעה היא תהליך טבעי שבו הגוף משחרר את החום המיותר, אך במקרים של הזעת יתר ישנה יתר-פעילות של בלוטות הזיעה. זיהוי התופעה מתבצע לעיתים קרובות באמצעות תלונות כמו רטיבות יתר בכף היד, הידיים, הרגליים או האגן.

צמיג רכב
השוואת מחיר צמיגים לרכב- בטיחות לרכב

אם אתם זקוקים לצמיגים חדשים לרכב שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לרכוש אותם בצורה נכונה. בהתאם לבדיקות של משרד התחבורה, לא מעט רכבים כיום נוסעים כביש והצמיגים שלהם לא תקינים או שחוקים יתר על המידה. חשוב לדעת כי נסיעה עם צמיגים שחוקים לא בטוחה כלל ולכן, בכל מקרה שבו עבר זמן רב מאז שבדקתם את הצמיגים שלכם, בכל מקרה שבו אתם חשים כי הצמיגים ברכב שלכם שחוקים ואין להם אחיזה טובה בכביש, חשוב מאוד שתפנו למקום שבו ניתן להחליף צמיגים בצורה הטובה ביותר.

lawyer
המדריך לזכויות חיילים ואנשי כוחות הביטחון: קבלו מה שמגיע לכם!

חיילים ואנשי כוחות הביטחון זכאים למגוון זכויות מעוגנות בחוק, בצווים ובפקודות הצבא. זכויות אלה כוללות בין היתר: זכויות רפואיות, תנאי שירות הוגנים, שכר ותשלומים שונים, זכויות משפטיות ועוד. המטרה העומדת מאחורי זכויות אלה היא להבטיח את רווחתם, הגנתם ושמירת זכויותיהם.