צביעת דירה שכורה בתל אביב – כל מה שרציתם לדעת

תוכן עניינים


מעבר דירה יבקש מרבים מאיתנו לבצע מספר פעולות, בין אם אלו יהיו פעולות פיזיות כמו סידור וניקיון של הדירה ועד אל הכנה של מסמכים בירוקרטים שונים המתקשרים אל שינוי הכתובת, מעבר מוסדות לימוד ועוד. ובאשר לפעולות הפיזיות העלולות לא פעם לגזול זמן רב מאיתנו, מעבר לסידור הציוד שלנו נדרש גם להשאיר דירה נקיה וצבועה אחרינו. לכן כאשר מדובר בעזיבת דירה שכורה, נשאלות השאלות כמו על מי חלה האחראיות לצבוע את הבית? מה תהיה הדרך הנכונה לבחור צבעי והאם זה בכלל שווה להיעזר באיש מקצוע?

שאלת האחראיות והעלות

כאשר אנו עוזבים דירה שכורה שאלת הצבע תמיד תעלה, בין אם אנו נתלבט האם הגיוני להותיר את הקירות כפי שהם או שמא בעל הדירה אחראי על צביעת הדירה. מקרים כאלו ברובם נפתרים בעזרת סעיפים בחוזה המורים בין מי למי מתחלקת האחראיות, ובכך נמנעת אי נעימות גם מהשוכרים החדשים וגם השוכרים העוזבים כאשר כל אחד יודע את תחום אחריותו. אך לשם ההוגנות היינו מציעים לצבוע את הדירה ולהחזיר אותה כמו שקיבלתם אותה עבור הדיירים החדשים.

ועל כן מגיעה גם שאלת המחיר. כאשר מדובר בצביעה של דירה שכורה חשוב לזכור כי לא מתקיימים אלמנטים עיצוביים, ערבובים של צבעים שונים אלא רק צבע לבן. כך שגם בבחירת באיש מקצוע, העלות של צביעה כזו תסתכם במחירים די נמוכים מאשר צביעה 'רגילה'.

למה להיעזר באנשי מקצוע? 

מעבר דירה יכרוך שימוש בלא מעט אנשי מקצוע, אך גם אם נבקש לצמצם את העלויות בהובלה ובניקיון הדירה מומלץ מאוד לעשות שימוש בצבעי. הסיבות לכך נמנות בין היכולת לצבוע בצורה נקייה בין אם כבר העברנו 'ניקיון אחרון' לפני שעוזבים או במקרים בהם צביעת הדירה נחתה עלינו "משום מקום" בין כל הסידורים. על כן בחירה שכזו תשמש גם בעבור יכולת צביעה איכותית ומקצועית, אשר תוכל לחסוך עבורנו זמן רב של צביעה, ארגון וסידור הבית לאחר מכן. עם זאת בשימוש באיש מקצוע כמו צבעי, נוכל להבטיח גם צביעה איכותית החל מכיסוי משקופים ופנלים ועד לצביעה אחידה. שירות זה יכלול גם צביעה  ללא כל נזקים העלולים להיגרם בזמן הצביעה וצביעה גם באזורים מורכבים כמו האמבטיה. מאידך  בחירה באיש מקצוע כמו צבעי, תאפשר לנו לעסוק בקידום מעבר הדירה והוצאה לפועל של מעבר זה בצורה חלקה, צבועה וללא כל סימנים מיותרים.

3 דרכים למצוא צבעי בתל אביב

כאשר מדובר בחיפוש אחר צבעי בתל אביב, חשוב להישען על גבי 3 נקודות עיקריות אשר יצליחו להוביל אותנו אל איש המקצוע המתאים ביותר לנו.

הנקודה הראשונה היא כמובן המלצות- כן, ככל הנראה שבכל טיפ עבור איש מקצוע שמענו על הטיפ השימושי הזה, אך בכדי להבטיח המלצות איכותיות ואותנטיות מומלץ לבקש לפחות חמישה המלצות מהצבעי שלנו.

בנוסף כיום למרבית אנשי המקצוע ישנם דפים מקצועיים כמו דפי פייסבוק, אתרים ועוד. במרביתם דפים אלו נוכל להתעדכן בתגובות ופידבקים של לקוחות קודמים, אשר יוכלו להעניק לנו פרספקטיבה נכונה.

טיפ נוסף הוא כמובן המקצועיות-ובכדי להבטיח רמת מקצועיות מומלץ לשאול את הצבעי שלנו באילו חומרי גלם יעבוד עימם, שכן בחירת חומרי גלם זולה תעניק רמת עבודה נמוכה. מלבד בחירת חומרי הגלם, מומלץ לוודא גם את אחריותו של איש המקצוע בכל הקשור לניקיון וסדר שלאחר הצביעה, אשר תכלול לא פעם גם אזורים מורכבים לניקוי וצביעה כמו האמבטיה ועוד חלקים נוספים בדירה. טיפ אחרון ולא פחות יעיל מכל השאר הוא חתימה על חוזה, אשר יוכל לעזור לנו לעגן בצורה חוקית גם את זמני הצביעה, את התשלום והתחייבות סופית של איש המקצוע.

 

עבודה
טיפים לחיפוש עבודה אחרי גיל 50

מציאת עבודה חדשה לאחר גיל 50 יכולה להיות אתגר מרתיע, בשל הדינמיקה המשתנה במהירות בשוק העבודה, ההתקדמות הטכנולוגית, ולמרבה הצער, הטיות גיל שעדיין נפוצות בתעשיות רבות. 

טיפול בהזעת יתר: מה אתה צריך לדעת?

הזעת יתר היא מצב שבו הגוף מפריט כמויות מופרזות של זיעה, לעיתים באופן חריג ולא תקני. זיעה היא תהליך טבעי שבו הגוף משחרר את החום המיותר, אך במקרים של הזעת יתר ישנה יתר-פעילות של בלוטות הזיעה. זיהוי התופעה מתבצע לעיתים קרובות באמצעות תלונות כמו רטיבות יתר בכף היד, הידיים, הרגליים או האגן.

צמיג רכב
השוואת מחיר צמיגים לרכב- בטיחות לרכב

אם אתם זקוקים לצמיגים חדשים לרכב שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לרכוש אותם בצורה נכונה. בהתאם לבדיקות של משרד התחבורה, לא מעט רכבים כיום נוסעים כביש והצמיגים שלהם לא תקינים או שחוקים יתר על המידה. חשוב לדעת כי נסיעה עם צמיגים שחוקים לא בטוחה כלל ולכן, בכל מקרה שבו עבר זמן רב מאז שבדקתם את הצמיגים שלכם, בכל מקרה שבו אתם חשים כי הצמיגים ברכב שלכם שחוקים ואין להם אחיזה טובה בכביש, חשוב מאוד שתפנו למקום שבו ניתן להחליף צמיגים בצורה הטובה ביותר.