האם הקורונה חוזרת?

תוכן עניינים


מסתמן שאנו בפתחו של גל קורונה חדש. צוות מומחים ממליץ לגלות אחריות אישית ולחזור לעטות מסיכות במקומות סגורים ומקומות הומה אדם כגון

 

קניונים, תחבורה ציבורית ,בתי קולנוע

צמיג רכב
השוואת מחיר צמיגים לרכב- בטיחות לרכב

אם אתם זקוקים לצמיגים חדשים לרכב שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לרכוש אותם בצורה נכונה. בהתאם לבדיקות של משרד התחבורה, לא מעט רכבים כיום נוסעים כביש והצמיגים שלהם לא תקינים או שחוקים יתר על המידה. חשוב לדעת כי נסיעה עם צמיגים שחוקים לא בטוחה כלל ולכן, בכל מקרה שבו עבר זמן רב מאז שבדקתם את הצמיגים שלכם, בכל מקרה שבו אתם חשים כי הצמיגים ברכב שלכם שחוקים ואין להם אחיזה טובה בכביש, חשוב מאוד שתפנו למקום שבו ניתן להחליף צמיגים בצורה הטובה ביותר.

lawyer
המדריך לזכויות חיילים ואנשי כוחות הביטחון: קבלו מה שמגיע לכם!

חיילים ואנשי כוחות הביטחון זכאים למגוון זכויות מעוגנות בחוק, בצווים ובפקודות הצבא. זכויות אלה כוללות בין היתר: זכויות רפואיות, תנאי שירות הוגנים, שכר ותשלומים שונים, זכויות משפטיות ועוד. המטרה העומדת מאחורי זכויות אלה היא להבטיח את רווחתם, הגנתם ושמירת זכויותיהם.

ציוד להגנה עצמית
המדריך המלא לציוד להגנה עצמית: מה נדרש בדיוק?

ההבנה המודרנית של ההגנה עצמית מעלה את התחום לגבהים חדשים, מעבר למהלך פיזי של קרב. ההגנה עצמית הכוללת משלבת רכיבים שונים החל מהתנהגות, שליטה עצמית ועד לשימוש בציוד להגנה עצמית ממוגן. בעזרת הציוד הנכון, ניתן להגן על עצמך במצבים של סיכון.