חשיבות הייעוץ המשפטי עם עורך דין תאונות דרכים

תוכן עניינים

חשיבות הייעוץ המשפטי עם עורך דין תאונות דרכים

לצערנו הרב מדי שנה, תאונות הדרכים במדינת ישראל מותירות אחריהן נפגעי תאונות דרכים רבים, כאשר מספר רב של נפגעי תאונות הדרכים כלל אינם מודעים לזכויות שמגיעות להם מכוח חוק הפלת"ד ועוד חוקים  כמו לדוגמא ישנם מקרים שתאונת דרכים תחשב גם תאונת עבודה, כאשר באירועי תאונות דרכים אלה נפגעי תאונות הדרכים יש זכות להגיש תביעה גם נגד המוסד לביטוח לאומי וגם נגד חברת הביטוח שהוציאה את פוליסת ביטוח החובה. במאמר זה נדון על החשיבות הייעוץ המשפטי עם עורך דין תאונת דרכים או עורך דין דין תאונת אופנוע במקרה ונפגעתם בתאונת דרכים עם מעורבות של אופנוע כפי שיפורט להלן:

בהקשר לדו"ח הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, נראה כי ישנה מגמת עליה במספר תאונות הדרכים במדינת ישראל. כמו כן מהדו"ח עולה בבירור כי תאונות הדרכים מותירות אחריהן נפגעים רבים עם נזקי גוף קשים המתבטאים בשיעורי נכות גבוהים ולצערנו הרב, במקרים טרגיים, תאונות הדרכים הקשות מותירות גם הרוגים.

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים מציינת כי "במקרה של תאונות דרכים חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים קובע באופן מפורש כי נפגעי תאונות הדרכים זכאים לפיצוי וזאת ללא חשיבות אם הנכם אשמים או לא אשמים בתאונת הדרכים, כמו כן חשוב לציין כי הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעי תאונות הדרכים נקבע לפי מספר פרמטרים עיקריים כמו גיל, הכנסה (משכורת), אובדן הכנסה אחרי התאונה, שיעור הנכות שנקבעה והוצאות רפואיות, כאשר ישנם עוד פרמטים המשפיעים על הפיצוי הכספי."

חשוב לציין, כי במקרים שנפגעתם בתאונת דרכים ביום העבודה או שהייתם בדרכם לעבודה או חזרה, לנפגע תאונת הדרכים ישנה זכות חוקית להגיש תביעה גם נגד המוסד לביטוח לאומי במסגרת תאונות תאונת עבודה. כמו כן, אם בעקבות תאונת הדרכים\תאונות עבודה יקבע המוסד הביטוח הלאומי במסגרת הוועדות הרפואיות של המוסד כי  קיימת דרגת נכות ושיעורה, דרגת נכות זו שנקבע ע"י המוסד לביטוח לאומיר  תחייב את חברת הביטוח בתביעת תאונת הדרכים.

 

אריאלה גפן – עורכת דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן הינה המייסדת של משרד עורכי דין תאונות דרכים המייצג נפגעי תאונות דרכים במגוון רחב של נזקי גוף החל מפציעות קלות כמו חבלות, שריטות, צליפת שוט ועד לפגיעות גוף קשות כמו פגיעה בעמוד השידרה, חבלות ראש, נזק מוחי,  שברים, פרפלגיה המותירות את נפגעי תאונת הדרכים עם נכות רפואית.

עורכת הדין אריאלה גפן סיימה את לימודי המשפטים בשנת 2004 ומאז ועד היום הינה עוסקת בתביעות תאונות דרכים, כאשר בעברה ייצגה עורכת הדין אריאלה גפן את חברות הביטוח הגדולות והחזקות בישראל בתביעות תאונות דרכים, במסגרת זו צברה עו"ד אריאלה גפן ניסיון משפטי רב אשר מהווה יתרון מובהק ומנצח ללקוחותיה בהבנת האסטרטגיה והטקטיקות המשפטיות, ויחד עם הבקיאות בחוק ובפסיקה האחרונה בתאונות דרכים זוכים לקוחותיה להצלחות רבות בתביעות תאונות דרכים עם שיעורי נכות גבוהים בקבלת פיצויים כספיים מרביים, כך שבתוך זמן קצר המשרד הפך לסיפור הצלחה בתביעות תאונות דרכים. 

מס הכנסה
כיצד לבחור עורך דין מקצועי לענייני מס הכנסה?

נקודת ההתחלה במרדף אחר עורך דין מיסים מקצועי היא הכרת הצרכים שלך. האם אתה נתקל בבעיות מס מסוימות שדורשות פתרון? האם אתה מחפש עורך דין לענייני מס הכנסה שיכול לספק לך ייעוץ מס שוטף? התשובה לשאלות אלה תספק לך כיוון טוב להתחלה.

עורך דין
תפקידיו של עורך דין אלימות במשפחה

אלימות במשפחה היא נושא חמור שמשפיע על אנשים ומשפחות רבים בישראל. עורך דין לאלימות במשפחה ממלא תפקיד מכריע בסיוע לקורבנות לנווט במערכת המשפט ולחפש צדק. אנשי מקצוע אלו הוכשרו לספק תמיכה והכוונה לאנשים שנפגעו מאלימות במשפחה, בין אם מדובר בהתעללות פיזית, רגשית או כלכלית.

עורך דין
רוצים לקנות דירה חדשה מקבלן? עורך דין מקרקעין יכול לעזור לך לשמור על זוכיותכם.

רכישת דירה חדשה היא אירוע מרגש, אבל יכול להיות תהליך מורכב. אחת הדרכים להבטיח עסקה חלקה היא בעזרת עורך דין מקרקעין מנוסה. בשוק הנדל"ן התוסס בישראל, יש חשיבות רבה לייעוץ משפטי לאורך כל תהליך הקנייה. מאמר זה יבחן כיצד עורך דין מקרקעין יכול לסייע בעת רכישת דירה מקבלן.